Sømandsmissionen søger medarbejder til
Økonomi og HR
Vi søger en dygtig og ansvarsfuld medarbejder til vores økonomiafdeling på hovedkontoret i Vejle.
Stillingsbeskrivelse
Sømandsmissionen er en kirkelig velfærdsorganisation, hvis formål er at bringe evangeliet til søfolk og fiskere i Danmark og Grønland.
Vi udlever formålet gennem skibs– og havnebesøg og gennem drift af fire sømandshjem i Grønland. På hovedkontoret varetager vi administration og regnskab.
Om jobbet
- Bogføring, løn og administration af vores grønlandske sømandshjem i samarbejde med tre kollegaer.
- Administrative HR-opgaver, som bl.a. består af bestilling af flybilletter, indhentning af arbejdstilladelser mv.
- Bidrage til udarbejdelse af nøgletal til ledelsesrapportering og økonomiske analyser.
- Administrative ad hoc opgaver.
Om dig
Vi sætter pris på en kollega, som er engageret, positiv og samarbejdsorienteret. Vi forestiller os, at du er uddannet indenfor regnskab og økonomi eller har anden administrativ baggrund.
Du har nogle års erfaring med regnskabsmæssige opgaver, og har måske i forvejen et godt kendskab til e-conomic.
Du er grundig og ansvarsbevidst af natur og har en struktureret tilgang til opgaverne.
Du har kendskab til kirkelige miljøer og trives i et fællesskab, hvor andagter og samtaler om livets store spørgsmål ofte drøftes over frokosten.
Vi tilbyder
Vi tilbyder en spændende stilling på fuld tid, eller evt. deltid i et uformelt arbejdsmiljø, hvor du selv kan sætte dit præg på stillingen.
Et arbejdsfællesskab, hvor vi løfter i flok, og hvor dine nye kollegaer vil gøre alt for, at du falder godt til rette.
Tiltrædelse: 1. august eller efter aftale
Ansøgningsfrist: 10. juni 2021
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte forretningschef Erik Ramballe Hansen på tlf. 3050 6976 eller controller Lars Bækgaard på tlf. 6021 1005
Send din ansøgning inkl. bilag til
Forretningschef Erik Ramballe Hansen på erik@soemandshjem.gl